Personal training

Personal training

Behaal nu jouw fysieke doelen!

Veel mensen willen wel fit worden, maar het lukt niet. Je doet je best, je wilt wel, maar het lukt niet. Je sleept jezelf naar de sportschool of laat je overtuigen om een dieet te volgen. Zonder resultaat.

Zonde! Het kost je geld, het kost tijd, en je motivatie wordt er vaak ook niet beter van.
Maar dat kan anders. Wil jij wel echt wat bereiken? Wil jij een verschil maken en nu eindelijk eens echt voor jezelf gaan?
Misschien is personal training dan iets voor jou!


Waarom personal training?
Een personal trainer kan jou leren om op een juiste manier te trainen. Om veilig en effectief te bewegen. En om daadwerkelijk elke week dichterbij jouw doel te komen. Leren over bewegen, over je lichaam en over voeding. Zodat jij ook na de personal training periode zelf aan de slag kunt. Leer. Ontdek. Ontwikkel. Want ook jij kunt jezelf verbeteren!

“motivation through education”

Voor wie is personal training?
Personal training is voor iedereen die echt even voor zichzelf kiest, voor iedereen die nu echt een verschil wil gaan maken.
Een personal trainer is voor iedereen die een doel heeft en dit doel wil bereiken.
Personal training is voor jou als je het belangrijk vindt om effectief en op een veilige manier te trainen. Als je focus zoekt. Als je wilt leren om goed te trainen, of als je iemand zoekt die jou net dat stapje verder kan helpen.
Personal training is voor jou als jij 100% wilt inzetten, als je bereid bent te veranderen en ervoor te gaan. 


“het is een investering in JOU, voor jou en door jou”


Wat kan ik verwachten van een personal training?
Ik ga jou helpen bij het samenstellen van een trainingsschema die werkt voor jou, we maken een weekplanning op het gebied van training en beweging. Daarnaast ga ik je helpen om je voeding aan te passen. Want om echt fysiek (en ook mentaal) resultaat te behalen, is de juiste voeding heel belangrijk. Ons wekelijks trainingsmoment (kracht en power) gebruiken we om flink te trainen, maar ook om even te kletsen en het proces te evalueren. Elke week een kleine stap vooruit, betekent een grote sprong in zijn geheel.

Kortom, we gaan samen werken aan jouw fysieke en/of mentale doelen. En allemaal op JOUW niveau, jouw manier!

 


Waarom KRACHT trainen?

♦ een sterker lichaam, betekent een lichaam die tegen een stootje kan
♦ een sterker lichaam, heeft meer souplesse
♦ met een sterker lichaam kunnen we power trainen
♦ meer power betekent meer vermogen om dagelijkse bewegingen (zoals bijvoorbeeld trap lopen) beter vol te houden
♦ een sterker lijf, betekent een sterkere mind

Door krachttraining,
♦  kunnen we het vetpercentage verlagen en zit jij strakker in je vel 
♦  kunnen we het lichaam ‘shapen’
♦  kunnen we het lichaam sterker maken, zodat het beter bestand is tegen fysieke uitdagingen


Tijdens de training zoeken we steeds naar een 
manier om “overload” te creëren.


Bij elke training dienen we vooruitgang te boeken, elke training moet een stap dichterbij jouw doel zijn. Daarom zullen we tijdens elke training naar een manier zoeken om het lichaam op de juiste manier te prikkelen, zodat het lichaam volgende keer sterker is en beter functioneert. Alle vooruitgang ga ik nauwkeurig bijhouden, zodat we weten wanneer een aanpassing nodig is. Resultaat is waar we voor gaan, alles om dichterbij JOUW doel te komen!

 

Personal training

Bootcamp

Voeding